Monday 28 December 2015

Sesuatu yang baru untuk membantu anda kekalkan berat badan unggul

Doc, macamana nak kuruskan badan ye doc?

Antara soalan-soalan yang sangat popular pesakit bertanya saya saban hari.

Jawapan paling simple: Jangan Makan! haa... tapi dah tentu x practical..

Negara Malaysia menunjukkan statistik kadar obesiti antara tertinggi di asia. Makan bukan lagi untuk keperluan tetapi lebih sebagai aktiviti rutin dan sosial.

Ok...Selain dari mengurangkan kadar kalori makanan yang masuk ke dalam badan kita setiap hari, senaman memang perlu dan amat digalakkan. Ada juga produk-produk tertentu yang membantu meningkatkan kadar metabolik dalam tubuh, mengurangkan selera dan menghalang penyerapan karbohidrat dalam makanan ke dalam usus.. Now di Klinik Ku, saya sudah mula introduce Weight Management Formula yang mempunyai fungsi-fungsi di atas untuk sesiapa yang perlu bantuan mengawal berat badan. This supplement is vegetarian preparation and therefore sesuai untuk kaum Muslim.

Cara pengambilannya ialah 1 biji 30 min sebelum sarapan dan makan tengahari. Hanya 2x sehari sahaja.

Jika and perlu kepada pengurangan berat badan yang lebih optimum, saya sarankan anda combine dengan low calorie diet products untuk mencapai hasrat tersebut. Di Klinik, kemudahan seperti ini disediakan..janji anda  kuat semangat untuk kuruskan badan dan semestinya disiplin untuk mencapai target weight loss anda....  Anda boleh melakukannya!!

No comments:

Post a Comment